Momenteel inzake het Corona virus, vragen we de ouders van de kinderen die naar onze peuterspeelzalen gaan, om KindPlanner in deze tijd extra goed in de gaten te houden. Alle berichtgeving omtrent de voortgang wordt verzonden via dit directe communicatie-kanaal!

Heeft u kind klachten meld hem/haar dan af via het ouderportaal van Kindplanner of de ouderapp van Kindplanner.

Tijdelijk geen inloopspreekuur (vanaf 28-10-2020)

Vanwege de nieuwe richtlijnen over thuiswerken, is het stafkantoor gesloten. Het inloopspreekuur op donderdag is hierdoor tijdelijk komen te vervallen. Heeft u hulp nodig of vragen, mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Informatiebundel

Wilt u meer informatie? Stuur een maltje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we sturen u graag onze informatiebundel!

Goed contact en communicatie met ouders vinden wij belangrijk. Op het moment dat uw zoon of dochter voor het eerst naar de psz gaat kunnen er veel vragen zijn.

Hierboven kunt u meer informatie vinden over de tarieven van de peuterspeelzaal, de dagindeling, het pedagogisch/ educatief en andere informatie.

Mist u informatie of zijn er vragen dan kunt u altijd terecht bij de pedagogisch medewerkers op de groep of u kunt contact opnemen met de peuteradministratie op telefoonnummer: 0413-298083 of via het contact formulier.

Wij helpen u graag verder.

Wilt u inloggen in KindPlanner, gebruik dan deze link :